Jennita.reismee.nl

message copied from Facebook

Beste familie, vrienden en bekenden,
Hier ben ik alweer. Na een week in Uganda geweest te zijn wil ik meer doen dan alleen 4 weken een handje helpen. Een aantal van jullie had dit natuurlijk al van ver zien aankomen, maar hoewel ik natuurlijk wel zou willen, beloof ik dat ik geen 1 van deze fantastische kinderen mee naar huis neem. (ook al zijn er nu al een aantal die ik nooit meer ga vergeten en nu al een speciaal plekje in mijn hart hebben, omdat ze hun verhaal met mij hebben willen delen).
Maar wel wil ik graag iets achter laten. Ze kunnen echt zoveel zaken goed gebruiken, morgen ga ik mijn tas met kleren verdelen zodat er een gedeelte naar het Agape drop-in center kan en een gedeelte naar het Agape home, het is hier super welkom. Dus van een ieder die mij kleren heeft gegeven: super bedankt!! Ze zijn echt zo dankbaar en blij. Maar ik zou graag meer willen doen, schoolspullen aanschaffen, knutselspullen etc. Dit kan ik hier allemaal prima kopen, maar nu dan toch mijn vraag: wie wil mij hiermee helpen? Als je een paar euro kunt missen en dit fantastiche doel wilt steunen stuur mij dan even een prive bericht of stuur mij een emailtje (jennitatroost@hotmail.com), zodat ik je mijn bankrekeningnummer kan geven om het op over te maken.
Voor meer info over Agape (mijn project) kijk op de facebookpagina van Agape World Ministries. Of kijk op de site van Doingoood ( http://www.vrijwilligerswerk-afrika.nl/projecten/agape_ministries), ook daar kun je informatie vinden. Ook zet ik 1 dezer dagen een uitgebreid stuk over wat Agape nu eigenlijk doet en inhoudt op mijn blog.
Over 3 weken ga ik alweer naar huis en zou dan ook graag de spullen willen aanschaffen en geven in de week van 22 - 26 september. Ik zie jullie reacties graag tegemoet.

Groetjes vanuit een zonnig en regenachtig Kampala!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood